Utmaning...

2006-08-21 / 16:58:36
Utmaning

KT har utmanat mig.

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- lättretad...=P

När är du lycklig?
- När jag är kär och när ja är med vännerna=)

Vad beställer du på krogen?
- Ja lär väl bli cola om ja skulle gå dit:p

När sa du "Vet du inte vem jag är?" senast?
- va väl lite mindre än en vecka sen.. på MSN. till en kille ja träffa på dunder..

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
- ja de kan bli lite halvsvårt de.. haha

Vilken är din största fåfänga?
-De är nog den där dubbelhakan som dyker fram mest hela tiden:p

Hur vill du helst transportera dig?
- Åka bil.. då behöver man bara sitta:p

När googlade du ditt namn senast, och varför?
-Vet inte riktigt när de va. men de va för o se om de fanns nått om mig o om de stod nått om mig angående fotbollen..

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
- kalsongmannen;P

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: Din syn på dokusåpor?
- Sjukt..

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Diadem.. de hade ja nog redan i 3:an.

Vem är den mest kända person du talat med?
- De är nog fredrik ljungberg de.

Vad är det närmaste döden du kommit?
- De va nog förra söndagen då ja va o kolla herrmatchen.. Lr efter matchen när ja fick höra vad Jerry egenltigen hade sagt:p

Vad smugglade du in i landet senast?
- en halv ryggsäck med mentosrullar från turkiet:p

När skäms du?
- När jag gör saker ja inte borde göra..

Om du skulle bli psykiskt sjuk, Vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
- Senil...!!

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
- har lyckats hållit mig undan från o få någe stryk..

Berätta om ett gubbigt beetende du upptäckt hos dig själv.
- Hör ganska dåligt ibland..

Fyll i meningen: "Man kan ta Sandra ur X, men man kan aldrig ta X ur Sandra".
- man kan ta sandra ur

Vad är det märkligaste sms du fått?
-

Nämn en bok som du har sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
-
de va nog någon gång i ettan när ja sa till arne att ja läst klart en hel bert bok.. haha

Fyll i meningen : "X, X och X - det känns som historien om mitt liv"
- Idrotten,vännerna och kärleken - det känns som historien om mitt liv.

Vad irriterar människor sig på hos dig?
-Att jag tjatar om en sak hur mycke som helst om ja väl kommer på nått..

Berätta om ditt senaste utbrott.
-Mitt surhets utbrott på Mathilda i lördags innan ja fick något sälskap:p haha



Jag utmanar Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback