Bästa helgerna...

2006-07-17 / 19:17:50
Jag o Amanda....

på länge..
Var med favoritflickan Amanda =D
Va i rossön=p Kikade på bäverloppet.. som Pierre vann i sin klass=) sedan bada jag för första gången i svenskt vatten i år=)
Goda Nyeter!! Jag är ingen badkurka längre=P
Vem var först i vattnet Amanda?;)  som sagt..: Jag ljuger aldrig!!!:p
Det har varit en tokskoj helg:)
Sedan förra helgen va de ju Dunder=) de va ockås tokskoj=d
tack amanda!! hade inte varit desamma utan dig.. Du betyder så häääääääääääär mkt=) Och lite till=P

På onsdag bär de av till umeå för o se LW=) och gissa med vem??

Amanda!<3 såklart=D vi ska va där tills på fredag=) och de är Amandas lyckodag på torsdag.. undra vad som händer dårå;)

Sedan ska vi nog umgås till helgen också..=P anting i rossön hos Amanda.. lr iStrömsund hos mig=D
Längtar redan=) men de är ju min lyckodag på lördag.. Så skulle vara en fördel om vi va hos dig då Amanda;) haha närå

SAedan har ju Amanda världens gulligaste kusiner=) Adam Och Pierre=)
Adam och jag vart ju hemligt kära i varann=P haha lr nått sånt... och Pierre.. Vem äger på fotboll då?
ja ja.. får väl be om revansch nån gång=p


Jag o Amanda hör ihop=D  Älskar dig Amanda<3

Nu har Anna kommit hem från England ockås=D
Pratade med hon på telefon idag=) hon verkade ju ha överlevt=P
Ska bli skoj o tärffa hon nästa helg=D då de är Yran.. Får hoppas på att de blir tokigt skoj=D
Längtar längtar!!=)

ha de bra medmänniskor...
pusss pusss<3

Du är vacker i mina ögon...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback