Lars Winnerbäck i Umeå....

2006-07-18 / 15:56:45
Lars Winnerbäck i Umeå....

med Amanda,Bob,Emilinda och Mattias=)
Imorgon bär de av till Umeå..
På torsdag kl 19.30 på nydalabadet är det Lars=D
LÄngtar längtar!!

men måste städa rummet ikväll om de skulle hända att Amanda följer med mig hem efter Umeåtrippen=p
Men hon ska ju hjälpa sin pappa o måla huset på lördag.. så kan hända att ja följer med henne.. lr så blire inget av med nått utav de=/ Men får hoppas på de bästa=D är ju som sagt min lyckodag på lördag;O

Amanda du betyder mycke för mig! tack för ditt stöd o för att du Alltid finns där för mig.. Inget ska nånsin få komma emellan oss..Du o jag de är så de ska va=)
Älskar dig min slostråle..

"Du är precis som stjärnorna, lyser upp de som är mörkt...."

Pusss hej<3

Nu bär de av neråt för o städa rummet=p  hörs..


Det är jobbigt.. Varför händer det Alltid mig? De är inte mening..

Fins Alltid här för dig Amanda.. dag som natt.. Kom ihåg de..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback