Onsdag 19/7-Söndag 23/7

2006-07-23 / 17:59:35
Ja han va nog de bästa ja hört i hela mitt liv!!
han va kung helt enkelt..

va där med Amanda,Emilinda,Mattias och Bob:D
De va riktigt riktigt roligt:D
Och Lars vart ju kär i mig o Amanda.. lr hur Amanda?;)

Blir de Stockholm den 12/8 lr?;P

Kanske ska berätta lite om min resa jag gjorde..
DEt började i Strömsund.. Åkte buss till hoting.. Där amanda hoppade på:D
Sedan kom vi till umeå kl 21.55...
Då tog vi fram kartan o skulle börja letas oss till lägenheten.. ja vi skulle gå rakt fram från tunneln... Lr va de verkligen så de skulle va amanda?
Ja vi gick iaf rakt fram o kom helt fel:p gick runt o hitta inte riktigt rätt så vi fick fråga några okända människor.. till slut efter en stunds vandring hitta vi rätt..:)
Lägenheten va väldans fin:D
Jag o amanda fick dubbelsängen.. Såklart..
Bob fick sova i soffa han:p
Dagen efter gick vi på stan ett tag.. då jag köpte två koftor och ett linne:) Tänkte köpa ett par skor.. men fick inge vidare medhåll av bob... fast amanda tyckte om dom:p
Amanda min lilla skoóman köpte ett par skor.. Som hon verkligen behövde:P haha
sedan gickv i o mötte emilinda o mattias på bussstationen..:D sedan gick vi tillbaka till lägenheten så dom fick lämna grejorna o duscha o så innan de bar av mot stan igen.. Då vi gick o åt pizza innan vi tog en taxi till Nydalabadet för att se Kungen!!
fick vi stå o vänta 3 timmar innan lars börja spela.. Fast cristian kjellvander spelade innan.. vem nu de är?:P
sedan började han äntligen spela.. han va hur bra osm helst!!
han började med min älskling har ett hjärta av snö.. o sedan fortsatte de med en hel massa grymma låtar.. han spelade även Kom!! o dne va huuuuuuuur grym som helst...
Sedan när han tyvärr spelat klart bar vi ivåg mot parkeringen utanför för o ringa en taxi.. Men så stod de en limousin där... Då öppna en ille fönstret o fårga om vi skulle åka med.. så vi hoppa in i limon o åkte till centrum:D
Sedan vandra vi tillbaka till lägenheten o fikade lite.. sedan somna ja på en gång.. medans dom andra satt o spela tv spel m.m...
dagen efter när jag vakna va de full fart på dom andra.. jag klev upp,duscha o sedan städa vi o packa.. sedan bar de av med grejorna på bussstationen där vi låste in våra grejor för o gå ut på stan o kika en sväng..
då köpte ja ett halsband:D
sedan åt vi på frasses:/
Där va de en hel massa galna måsar som flög runt huvve på en.. hemska typer:/
sedan bar de av med bussen tillbaka till strömsund.. Men de vart avstigning i hoting för att sedan åka till guldbyn(?) Rossön:p Där jag spenderat 3 dagar med Amanda:) och Pierre o adam vart de väl lite tid med också:p
För hela fredag kvällen ungefär.. satt amanda vid datrn o ja va ute o spela fotboll med pierre.:p o jag ägde honom såklart;) igen...

sedan så vart se sovning:p
Lördagen började med att en galen busunge (adam) kom in i rummet o skrek:p
o sen så följde vi med dom på en ö o bada o sola:D riktigt skönt faktiskt:D
sedan när vi kom hem gick vi en promenad ja o amanda.. o sedan va de middag hos familjen bryntesson:p
" Vill du verkligen äta gris? lr påminner de för mycket om din pappa? " Haha
Sedan så blev vi barnvakt åt Adam.. Som snabbt somnade framför tv:n.. så då satte vi oss o såg A walk to remember.. Den va riktigt bra:D

Sedan kom dom o hämta adam o jag o amanda gic o la oss:p
o så i morse klev vi väl upp i vanlig tid..(runt 12) o idag har vi varit ute o åkt båt runt "stor sjön" i rossön:p
sedan vid 3 kom mor o far o hämta mig..
o nu är man hemma:p

riktigt skoj helg faktiskt:D
tackar jag amanda för:D
Men även Emilinda,Mattias och tyvärr bob;P haha närå så klart tackar ja bob också:)


Amanda betyder såååååååååå otroligt mycke för mig..<3
men beror på om ja vågar mig dit något mer?:P

ha de bra..

puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback