S?sta dagen....

2006-07-05 / 17:00:28

i Turkiet...

Kanns sisodar..
ganska skoj o va har.. fint vader,bada,god mat osv..
men saknar mina vanner... För har ar de inte precis manga man kanner.. o inte nu nar bob hittat en norsk kompis som han umgas med:p
Det var trakigt att linda o andreas akte hem... Dom va trevliga :)

Sedan oskar far vi itne glömma:D min egen livvakt.. vaktade mig mot alla farliga turkar..
O sedan sa vart han ju ett turkiskt handbollsproffs ocksa:)
fick spela cup med ett turkiskt lag:) nog för dom förlora.. men oska spela bra:D fast laget va inge bra:p
De va skoj o lara kanna oskar ma ja saga:D
Hoppas vi ses nan fler gang...


Snart kommer jag hem..:) aker hem imorgon.. bussen till flygplatsen gar kl 11.15.. sedan bar de av mot stockholm/arlanda.. O sedan till P-G:D
sover dar.. och aker sedan hem till strömsund:) da det ar dunder:D nar man far traffa alla underbara vanner som jag saknar sa otroligt mycke...

vi ses snart:D

Amanda!! jag saknar dig!! men vi ses snart:D nte manga timmar kvar nu vill ja lova:D

pusss<3

O sedan v?ll ja saklart sanda en l?ten halsn?ng at m?n kara Anna!! Jag hoppas du har det tok bra ? England.. Sköt om d?g.. v? ses snart:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback