Kom tillbaka...

2006-09-13 / 00:07:25
Erik!!!
Du får inte vara borta! Lämna oss inte.. Du ska inte vara borta.. Du ska vara här med oss. Du ska vara den Erik vi känner.. Alltid glad o alltid vara där de är mest folk o alltid vara i centrum. Vi saknar att ha dig ibland oss.. Du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan.. Vi saknar dig.. Snälla kom tillbaka. Du har ju hela livet kvar!

Du är den vackraste ängeln...

Vi glömmer dig aldrig Erik!

Daniel och Andreas jag tänker på er! Jag kommer och hälsar på er på torsdag. Längtar efter att få krama om er.. Ni betyder så mycke för mig tokpojkarna mina! <3

Och stackars Oskar.. Tänker på dig! <3

Ni ska veta mina underbara vänner hur himlans jätte mycke ni betyder för mig! Glöm aldrig de! Älskar er mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback