Hate that I love you..

2007-06-19 / 22:14:30
Ja idag klev jag upp kl 11, duscha, åt frukost sedan cykla till jobbet.. börja jobba halv 1 och sluta halv 5.. Var inte någon särskilt jobbig dag på jobbet iaf, de va tur :)
och Amanda och Malin mina sköningar va där och förgyllde arbetsdagen:)
Sedan när jag kom hem åt jag middag sedan ringde amanda, så vi gick o köpte mjukglass..
Sedan hade jag ju trott, i ungefär ett dygn att jag hade min kväll planerad ikväll då..
men då trodde jag ju fel då, ändrade planer..
det blir en hemmakväll framför datorn, ungefär som vanligt..

Varför ska allting alltid bli fel?
De kan vara bra, det tror jag.. Men de är något som går fel, Varje gång.
allt känns så rätt, men plötsligt så fel..
är det mitt fel, eller ditt?
Antagligen bådas, tror jag.
tankarna går bara runt i huvudet hela tiden.. Jag vet inte vad jag egenltigen känner eller vill.
Inte för någon.. ibland vet jag, men så helt plötsligt så vill jag inte de..
Till och med på nätterna vaknar jag och kan inte sova för jag är orolig. orolig över något, men vet inte vad.
Det är en massa saker som finns inuti huvve, som väntar på att få komma ut, men jag vet inte vad..
mitt humör är inte som de brukar, var länge sen jag var riktigt riktigt glad.
Jag är ofta glad, försöker vara positiv, Men så kan de bara vända och jag blir ledsen..
Men vet inte varför..  men antar det är sånt som händer i livet..
är väl så, man kommer gå igenom mycket..
önskar bara de kunde bli som vanligt igen,
jag skulle vilja spola tillbaka livet ett år, o sen leva där, stanna där..
Då var de mesta bra, så bra som de kunde i alla fall..

Jag har lärt mig av mina misstag, jag ska ändra mig. Inte vara som förut..
Det drabbar inte bara mig, utan dig och många andra..
Varför gör jag så? Varje gång också dessutom..
jag måste skärpa mig.. Ska sluta med de..
ge mig en andra chans, så jag kan bevisa?

Nu är det sommarlov, Jag ska börja mitt nya liv nu :) Allt ska bli bra !
och mina vänner ska vara en stor del av de.. ungefär som nu..
Men de ska bli bättre, allt!

snart kommer bob hem också:) Föralltid! <3

Nu ska jag ut o gå en sväng var jag tänkt !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback