Amanda Means Nice summer..

2007-03-07 / 22:18:04
Jag längtar till sommaren sååååååååå mycket!
Saknar sommaren som va! Den va den bästa någonsin..

Kajen,bada,Amanda,Some A, Vännerna,Brunbrända snygga Pojkar,Yran,Dunder,Fint väder,Glass.. Alla dom där sakerna som är ett måste för att få den perfekta sommaren.. Ja Allt de där hade ja i somras:) o sommaren va helt perfekt! Hoppas sommaren 07 blir ännu bättre!  Jag gissar på att den kommer bli bättre! Och jag hoppas du vill spendera lika mycke tid med mig som du gjorde i somras Amanda!:D Jag saknar att vara med dig.. jag saknar att kunna träffa dig varje dag.. De ska de bli ändring på:) I sommar ska vi ha skoj:) Läääängtar!


             image18



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback