allt påminner,

2007-11-08 / 19:29:48
Ja, de är inget skämt heller! Allt påmminer mig, om dig..
På något sätt kan jag koppla ungefär Allt till dig..
Vad jag än gör,ser eller tänker så påminner de om dig
Att man kan ångra en sådan liten sak så oerhört mycket..
Trodde aldrig att jag skulle ångra de såhär mycke,
förstår inte ens varför jag gjorde detta, Enorma misstag !
De är lätt att göra saker, men svårare att få de ogjort..
önskar att jag kunde spola tillbaka tiden,
att jag skulle tänka efter, innan..
Om de hade varit nu, så hade jag inte gjort som jag gjorde..
Men man lär av sina misstag brukar folk säga..
Kan ju hoppas på att det är sant,
Får jag min andra chans, ska jag bevisa för dig att jag ångra de
och att jag lärt mig av mina misstag
Jag saknar dig, du betyder väldigt mycket för mig!
Jag tycker verkligen om dig



Min dag har varit väldigt händelserik, Not!
Va hemma från skolan idag, igen.
har lika ont i magen idag som igår.... Får hoppas på att de blir bättre imorgon..
Dock tveksam till de, men tänk positivt:p

kan ju iaf glädja mig åt att på lördag ska jag och pappa åka till Nälden och se på hockey:D
veckans höjdpunkt, typ.. haha

Nu om ca 1 Minut är de hockeymatch på Tvn..
Karjalacup. Sveriges första match:) så ska bege mig ner o kika nu !

ha de bra gott folk
Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback