it´s Pain,

2007-11-05 / 22:25:14
klev upp i morse, insåg att jag inte va så frisk som jag hade hoppats på..
men jag gick o duscha och begav mig på skolan.. första lektion va Spanska, Suck!
Sedan hade jag 1 timmas rast, som jag tillbringade med Carl-philip min vän:)
efter de så hade jag admnistration.. efter de så insåg jag att jag inte klara av att va på skolan
längre, för magen vred sig ut och in som den ville, huvve värkte som jag vet inte vad.. och sedan
höll jag ungefär på att hosta sönder halsen en del stunder:p
så jag gick hem, och magen värker fortfarande..har inte ont i huvvet längre,
efter ha sovit 4 timmar framför tvn.. så med andra ord kommer jag inte kunna somna ikväll:p


Imorgon blir de tandläkarn på morgonen, sedan en eller två lektioner.. sen är de skolbio efter lunch:)
Skön dag!

Nu ska jag ta mig någe och fika!
Ha de bra
Sov gott, sen
puss

Dagens tanke går till Dig.
Du vet vem du är,
låt mig bli en del av ditt liv..
Bara ett tag..


Låt oss skapa Våra minnen, Innan tiden är oss förbi..
Jag vill minnas dig, Men för något speciellt..♥



Glöm Inte, KOMMENTERA!
Jag vill ha kommentarer till varje inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback