Måndag, och denna attans mage,

2007-11-19 / 22:19:36

Har varit hemma från skolan idag igen,
ont i magen hela tiden ;/
Så får se hur min vecka blir den här veckan då,
antar jag lär ligga hemma några fler dagar!
avskyr de här..

Men annars så är de bara bra med mig, så ska inte klaga:p
Helgen va riktigt trevligt:)
Spendera den i skönstaden Övik!
Med Underbaringen Josefine:)
Mycket trevlig helg, tack för den !
orkar inte skriva så mycket,
men vart massa mys med jossa och dom andra hockeyflickorna!
Bilder finns på http://jossaforsa.bilddagboken.se/  och senare på min bilddagbok också:p
Saknar redan Jossa och Övik.. Skulle vilja kunna åka dit varje helg, men går ju tyvär inte:(

Orkar inte skriva så mycke mer nu!
ska snart sova
Sov gott
Puss
sandra


Kommentarer
Postat av: MoaDamander

Men gumman. välkommen till ont i magen klubben.

2007-11-21 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback