massa massa snö,

2007-11-09 / 12:50:40
Och massa massa ont..
Jag är fortfarande hemma! det är lejsamt och tråkigt..
Och jag som hade varit så duktig och gjort klart geografiarbetet,
så jag skulle lämna in de i tid och allt! men icke, så blev de inte..
för magen har varit hela cp hela veckan, så har varit på skolan ungefär 1½ dag..
Fick ju ungefär 2 veckors lov, men båda veckorna var jag sjuk !
roligt roligt, inte !

Det bästa på länge;
min söta broder ringde igår kväll,
och fråga om jag inte ville komma till honom ikväll,
så vi skulle hitta på något, bara han och jag ! som syskonkväll:)
Gå på stan imorgon, kika film och äta gott ikväll!
Men inte blev de så, fick nämligen inte åka dit för mamma om jag inte va på skolan idag..
Får väl ta de en annan helg !
Det är trots allt tanken som räknas !
Älskar dig Bror<3

Eftersom jag inte lär ha allt för mycke att göra idag,
så lovar jag er att jag kommer uppdatera bloggen senare:)

Hej så länge !



Ja, som sagt.. Jag lovade att uppdatera, men finns inte så mycket att skriva..
har fruktansvärt ont i magen just nu, så va tänkt gå och lägga mig en stund..
Kvällen blir nog inte så händelserik heller,
God middag med mor och far, idol och inte så mycke mer!

Min mage värker, tankarna snurrar runt runt i huvve..
Vet varken ut eller in..
De enda jag vet är att jag inte vill att du ska lämna mig..

jag skulle vakna mitt i natten
och gå upp och ta en långpromenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon
i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom
med att träffa nån ny
jag har rätt mycket med mig själv
precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu


Lars Winnerbäck - Om Du Lämnade Mig Nu (feat. Miss Li)

Tack för mig,
Ha de bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback