tisdag, betyder Desperata,

2007-11-13 / 22:23:49
Trodde jag ja, Men icke..
som jag längtat heela dagen, efter en mysig kväll framför tvn,
se på Ugly betty sen Desperata,
men blir ju aldrig som man tänkt sig,
Nä för då funka inte 5an helt plötsligt. så fick varken se Ugly eller Desperata.
Så hamna här hela kvällen istället! Och de är tråkigt,
Sedan har jag haft ruskigt ont i magen idag ;/
Har inte hänt så värst mycket idag, så tänker inte skriva så mycke mer:p
En sak, det är bara 84 dagar tills jag fyller 18, och bara 3 dagar tills jag får träffa,
Min underbara saknade älskade hjärtevän Josefine ! <3
de ryktas om en hel del hockey, och sedan bara massa mys! de kan inte bli bättre..

Sedan hoppas jag på en Dubbel-bra-överraskning;D


Riktiga vänner dom lämnar man aldrig,
vad som än händer eller sägs!
Mina vänner är underbara,
Jag lämnar er aldrig
Älskar er ska ni veta
! ♥

Sov gott medmänniskor,
kommentera gärna:)
Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Josefine Forsen

Stackars dej som missa desperate! sjukt bra avsnitt!
men om de bara är 84 dar tills du fyller 18, då äre inte länge förns ja fyller 17 heller :D haha! Snart fredag, 2 dagar:)
Ska försöka fixa en överraskning till dej jag ;P Sakna!

2007-11-14 @ 20:19:25
URL: http://JosefineForsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback