Vem har du glömt byxorna hos Sandra?

2007-11-02 / 00:23:56
Jag o jossa hade en väldigt givande konversation idag:p
Men roligt va de! haha

Sandra:Asså om du hade ett problem som de bara fanns en person som kunde hjälpa dej med skulle du ringa till den då? som du inte kände..

Jossan: Alltså hur menar du ?

Sandra:Ja men om du hade glömt byxorna hos någon..och sedan kände en person som du egentligen inte känner, men du tycker han e grymt snygg och ni har sagt hej någon gång.. om de bara va den personen du kunde fixa tillbaka byxorna genom..skulle du ringa han då ?

Jossan:Ja de skulle jag, vadårå?

Sandra: Nä undra bara, inget speciellt..

tystnad...

Jossan: Sandra vem har du glömt byxorna hos?!

Sandra: Nejje! Jag har inte glömt dom hos någon. kom bara o tänka på ***** och fick bara för mej att ringa ****** för jag behövde hjälp med något men nu vet jag inte vad.

Ja de kanske inte är så roligt när man läser de sådär, men om man vet vilka personer de handlar om, och om man va med, då va d roligt:)
Tack för du finns, tack för all glädje du sprider Josefine:) <3
Det kommer bli tomt i Ström när du åker, Kommer sakna dig!

image40

Kommentarer
Postat av: Josefine Forsen

Sandra, gumman! texten är sjukt kul! du är underbar:)
Men för den där bilden skulle jag kunna döda dej!
msn kvällen igår var helt okej den me ;)
Puss!

2007-11-02 @ 10:04:36
URL: http://JosefineForsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback