Du fattar inte,

2007-10-01 / 18:24:47
Kommentar till mitt inlägg den 24e september:

"Postat av:

De är väl bra att någon annan fick din plats, någon som inte är lika divig (dina ord)... Någon som behöver fotbollen bättre än du gör.

2007-okt-01 @ 12:13 "

För de första, våga stå för vad ni tycker! Skriv inte anonymt då behöver ni inte ens skriva! Sedan vadå behöver fotbollen bättre än vad jag gör ? vad måste väl kunna spela flera stycken? det är inte direkt så att man ersätter en spelar med en annan!  Fotbollen Va mitt liv, Jag vill att de ska bli som förut igen, drf har jag börjat spela igen för att få tillbaka de liv jag hade då ! Sedan så skrev jag inte att jag är divig på Plan, jag skrev att de kanske va divigt sagt att man blir sur över att få sitta på bänken ! den som skrev de där, jag tror inte Du fattar riktigt vad jag skrev och tror inte du förstår vad fotbollen betyder för mig! du kan ju uppleva de själv, sen kan du komma tillbaka o se vad du har att säga! Du ska inte kommentera nått som du inte ens vet hur de känns.. Så ska ni skriva nått, stå för de !

Iaf så har dagen varit lite halvtrist, det regnar och allt är bara allmänt grått och trist!
Min dag har inte heller varit särskilt händelserik, jag kom på skolan, fick tillbaka spanska provet som jag vart rätt nöjd med resultatet:) sedan hade vi Adm, sedan företagsekonomi! efter de så bar de av ner mot Sporthallen för Fotboll! Jag och kalle hade ju dock kommit överens om att göra upp idag på träningen, han skulle bli utklassad av mig ;) men vart inte så, för vi hamna ju i samma lag så de vart lite svårt.. haha !
Men i övrigt så gick specialidrotten rätt bra! Det börjar kännas bättre och bättre nu, Men långt ifrån Bra!
 Jaja, orkar inte skriva så mycket mer idag !

Snart är det Torsdag och de innebär att Josefine kommer hem :D läängtar ! <3

ha de bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback