hard work work..

2007-10-18 / 10:18:29
sitter på datakunskapen nu, är väldans trist!
kan inte skriva så mycket mer än att vi tränar till något prov, och de är grymt tråkigt!
Idag mår jag bara allmänt risigt.. Ont i magen o huvve och så!
Ska jobba åt anna ikväll på Sema, men som de känns nu är jag nog inte så kry o sitta där..
får se hur jag mår senare.

Iaf så igår va jag in till Östersund o kika hockey :) fick träffa min Söta flickor, Har saknat er grymt !
längtar till nästa vecka, då blire mys med flickorna igen :)
Men tillbaks till matchen, som var returmöte från helgens match mellan Östersund och Timrå.. Men den här matchen vann Östersund med 5-2 :D Grattis Pojkar ! Keep up the good work !
De va nog ett besviket Timrå som satte sig i bussen efter en väl genomförd match, men eftersom dom vann i Helgen med 6-0 så hade dom nog lite för bra självförtroende inför den här matchen !
de va en bra match, tycker jag iaf.. sen vet jag inte vad dom som kan hockey tycker:p
Sedan fick jag träffa "Matte H"  och Per också ;) Per kunde dess värre inte spela matchen pga, överansträning i armen, eller så kanske de inte va drf han hade gips :p
Iaf så va de roligt att träffa dom också !
Sen fick jag se min vän spela lite också:) Bra spelat Vännen..
Nu slutar jag snart, så ska göra klart de sista nu..
Skriver mer ikväll,

Ha de bra så länge
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback