slappar helg,

2007-10-21 / 15:13:57
Minsann, Jag har inte gjort nånting.. bara tagit de lugnt, sovit mycket:)
fast natten var inge bra, jag sov som inte! vakna tuuuusen gånger, drömde massa konstiga drömmar och var bara allmänt orolig över saker i natt.. Hoppas att de släpper så att jag får sova i natt..

igår gjorde jag inte mycke.. sov läänge, duscha, åt frukost sen vid 4 åkte jag o pappa ner o såg på hockey,
vi såg bara 2 perioder då de stod 9-1 till Ström när vi gick !:p
sedan kom Ann-britt och Simon på middag, de va mys :) har inte gjort så mycke mer i helgen:p

har en konstig känsla i magen, känns som något håller på att förstöras..
och att jag kommer få skulden för de. Det är inte min mening, Don´t blame it on me!

Imorgon blir skolan, sen ska jag o pappa åka till brunflo o se Hockey:)
Brunflo- Nälden
Hoppas på vinst för Nälden:) Ska hålla tummarna och heja fram Brors lag, såklart!

Nu ska jag gå o duscha o klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas:P haha
Men är de helg så är de!

ha de bra
puss

         

Bilderna får tala för sig själv, dom väcker goda minnen!<3
Saknar dig Anna..

Kommentarer
Postat av: Josefine Forsen

Sandra, snart snart så! SAknar dej :)

2007-10-21 @ 21:07:37
URL: http://JosefineForsen.blogg.se
Postat av: Anonym

du saknar amanda va :(

2007-10-22 @ 12:14:45
Postat av: sandra

Saknar Amanda.. alltså saknar att umgås med henne mycke som förut, men hon är ju inte direkt borta..Glad att vi är vänner igen, tycker inte om att vara osams me folk så !

2007-10-22 @ 12:20:27
URL: http://sandrasannemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback