tisdag,

2007-10-16 / 23:01:50
jaha, då hade de gått Ungefär en vecka sen sist jag skrev ! tiden bara försvinner, vart tar den vägen?

Iaf, den gångna veckan har jag inte gjort så speciellt mycket.. Skolan också helgen spenderade jag i Sundsvall med Fröken Gustavsson :) Mycket trevligt! Vi shoppa, kika Lite hockey och tog de bara allmänt lugnt !

Och nu är Min älskade vän Malin hemma i 3 hela veckor:) ska bli mycket skoj, kan vi ses varje dag ! saknar dig <3

Hörde även att vi fått finfrämmande i byn nyligen. Mycket trevligt enligt mig :)

sedan idag hade vi prov i Företagsekonomi, som jag hade läst rätt bra til, Tyckte jag!
kunde alla instuderingsfrågor och hade läst i boken o så. Men de kändes ändå inte gå sådär Jättebra..
Men de brukar oftast gå bättre än man tror, så är ju bara att hoppas :)
Och imorgon har jag de Fruktade matteprovet, så nu som läser det här, Håll tummarna för mig imorgon kl Halv 4:)

Efter matteprovet ska jag till Östersund och träffa Mina flickor som jag inte träffat på läääänge ! sakna<3

Kvällen blev en Suprise, minst sagt! Två flugor i en smäll eller vad men brukar säga..
Men det va trevligt :)

Får se vad morgondagen har att bjuda på ! Iaf en löptur på morgonen,
så Nu ska jag sova och vila mina ben så jag orkar springa imorgon :p

Ha det bra
Puss

Sandra

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback