vill inte riktigt ha det såhär,

2007-10-01 / 21:48:37
jag har suttit o läst lite bloggar som jag skrev förra året, om man sammanfattar de så var de riktigt roligt !
Barnen i africa, Lars winnerbäck i Umeå, dunder, yran, smyga ut genom fönstret(?) och ja massa skojjiga saker!
Läste inte bara min blogg utan en kär väns blogg också.. saknar den tiden, förstår inte vad som gick snett..
På något vis känner jag att vi kommer lösa det här med, vi har haft värre smäller att ta hand om, och de löste sig då ! låt de ta sin tid, de kommer bli bra! jag vet de.
Jag saknar dig min vän och de vet du !
Kommer alltid älskar dig, du har en plats i mitt hjärta, och den kommer ingen ta ifrån dig..
Du, jag och dom flesta andra vet vem jag skriver till..

Äkta vänskap tillåter små felsteg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback