....

2007-09-01 / 17:24:44
Jag vet inte hur jag ska säga de, Men det är nu jag behöver dig som mest!
Vet att du mår bra nu, jag vill också må bra!
Men det går inte så bra, inte när man  är längst ner på botten, och du vill inte hjälpa mig upp igen!
Jag har alltid försökt ställa upp för dig, när du mått dåligt, att jag försökt få dig att må bra igen..
Jag har gjort vad jag kunnat, men det var kanske inte nog..
Du behöver inte bära mina problem, Men bara att jag vet att du finns!
Jag har Många andra som stöttar mig, Dom kan få mig på fötter igen, bara genom att dom tror på mig,
dom finns där!
Men du har alltid varit ett stöd för mig, och de blir så mycket svårare nu när du inte längre finns där!
Senaste tiden, Jag har kanske glömt att fråga hur du mår, inte riktigt brytt mig lika mycke som jag gjorde förut..
Men tyvärr så har jag inte orkat, Jag har gjort allt vad jag kunnat, verkligen ansträngt mig,
men jag orkar inte längre..
Jag vill inte förstöra ditt bra liv som du har nu! jag är glad för din skull, för jag älskar dig!
Men jag vill inte att du lämnar mig nu!
Jag vill att de ska bli som vanligt mellan oss igen, vet att de fortfarande finns där!
För så bra vänner som vi var, de kan vi bli igen!
Om vi bara vågar!

Tack för mig!
Tack Alla som ställer upp för mig nu, och alltid! Ni är guld värd! <3
Jag ska klara de här..
om Du tror på mig, då klarar jag allt!



Kommentarer
Postat av: Sofia (:

Sandra, du klarar det :)
<3

2007-09-02 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback