Pyjamasdag,

2007-09-22 / 18:17:44

Det är lördag och kl är 17.51 och jag sitter fortfarande inte Pyjamas.. det är skamligt..
Jag vakna vid 12 någon gång, sedan gick jag upp, satte mig framför tvn och såg på Tv-pucken :)
Skåne förlorade mot Småland i den första semifínalen med 1-2.. Enligt mig, inte rätt! jag hejade faktiskt på Skåne..
Sedan andra semifinalen var mellan Norrbotten och Stockholm.. Jag hejade på norrbotten såklart, men måste ju hela på norrlänningarna.. Dom kämpade på bra i första perioden som slutde 0-0..
Sedan i andra perioden så tog Stockholm en snabb 1-0 ledning och efter de så gav nog norrbotten upp lite grann, även om dom kanske inte visade de, utan dom kämpade på.. så hade dom inte samma kämparglöd..
och sedan Min personliga favorit i Stockholm två mål, då ställningen var 3-0 til stockholm.
Norrbotten jagade en reducering, Den kom 20 sekunder innan matchens slut, så matchen slutade 3-1..
Imorgon är det alltså Småland-Stockholm i Final. Så jag hoppas att Stockholm tar hem det :)
Sedan är de match om 3:e och 4:e platsen, mellan Skåne och Norrbotten, där jag hoppas att Norrbotten krigar på och tar Bronsmedaljen!

Igår var jag iaf på skolan, hade engelska läxor och spanska läxor o sådant. Spanskan ska vi inte tala om, de gick uruselt:p
Sedan efter skolan bar det iaf av till östersund där vi hämtade Moa och sedan for vi till Brunflo för att se hockeymatch mellan Brunflo- Östersund..
Orkar inte analysera matchen, men den slutade iaf 2-5 till Östersund, så de va ju roligt att dom vann..
Men det va nog inte bara jag som vart förvänade över resultatet.. Brunflo,Östersund och Publiken hade nog förväntat sig ett högre resultat..
Ja jag hörd n ågon nedanför mig på läktarn som sa: "bra spelat av brunflo, Jag trodde de skulle sluta tvåsiffrigt till östersund"
Så jag vet inte vad man ska säga om de..
Men dom vann ju iaf, huvudsaken:)
Sedan nrä jag kom hem var jag dyngtrött så jag la mig direkt..

Kvällen blir nog bara allmänt lugn skulle jag gissa, Sitta hemma o kika film lr något sådant:)

Jag ägnar Mina lyckoönskningar i helgen till : Josefine Elin och Johanna! som spelar Ullas Cup:) Och sedan önskar jag Även Andreas och gänget som är  Nere i Leksand, Lycka till! <3

Imorgon ska jag och pappa åka till Brunflo igen, när Östersund möter Härnösand. Hoppas det går bra för dom!
De återstår väl att se,antar jag!
Sedan kan vi hoppas på att Publiken består av ungefär samma folk som gårdagens match;P 
Kanske utöka sig en aning!

Men nu ska jag sluta skriva, det blir alltid för mycke!

Hade bra!
 
Puss<3

       

Om sanningen Vore att jag älskar dig och du älskar mig, Hur vore då allt annat?
Jag skulle vilja veta om allt skulle bli bra då, om livet vore enkelt igen och de inte fanns några bekymmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback