Spanska Matte Fotboll,

2007-09-26 / 21:47:23
Ja de va kanske inte allt för oväntat att jag satte mig framför datorn ikväll igen, trots att de ligger skolarbete i köket..
Imorgon har vi matte, som förra året var mitt favoritämne.. Jg har varit på 1 lektion, inget jag är stolt över direkt! så med andra ord ligger jag grymt mycke efter, eller jag har jobbat igen en hel del hemma, men förstår inte allt!
Så imorgon ska jag be om lite hjälp, så jag kan förstå.. Sen ska jag jobba hemma som en tok, för nästa vecka har vi Matte prov.. De kommer gå åt skogen :/
Och sedan har jag ett spanskaprov som närmar sig, oroande snabbt.. Det är redan Nu på fredag! och jag kan Ingenting.. men hoppas de går bra, ska sätta mig snart och läsa lite spanska.. och sedan göra mitt bästa på provet på fredag !
Nog om skolan, den gör en bara lej..

Idag ringde iaf en människa som jag saknar väldigt mycke! de var ett väldigt efterlängtat samtal..
Det var min käre vän Martina som ringde när hon landat på Arlanda efter 2½ vecka in La France:) De lät som hon va nöjd med sin resa, helt förståligt!
Jag saknar i vart fall henne väldigt mycke och hoppas vi ses snart ! <3

Och nästa helg kommer bara närmare och närmare.. Och det innebär, En helg med älskade Vännen Josefine!
Jag längtar tok mycke, de ska bli jätteroligt att få träffa dig. Även fast de bara va 1½ vecka sen vi sågs, så saknar jag dig väldans mycke!<3

Imorgon, är nog en av de jobbigaste dagarna på skolan! Men på kvällen hade jag tänkt träna fotboll med tjejerna igen, Mycke efterlängtat! Och om de inte blir något annat inplanerat så hade jag tänkt följa me dom och kika på bortamatchen mot ÅsÖ på lördag:)

Orkar inte skriva så mycke mer nu, Tack för mig

ha de bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefiné Forsén

Sandra, tänk dej lördag om en vecka, du å jah. DU åh jah! :D Jag längtar som ett tok åh de är så trist att inte få vara nära dej :'( Gråter nästa varje dag med tanken tänk om vi glider ifrån varandra? Det är någonting som jag aldrig skulle klara av! Du är min bästaste vän ever! :) <3

2007-09-27 @ 14:55:34
URL: http://Josefineforsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback