tidsfördriv,

2007-09-17 / 20:00:39
            
Ja då sitter jag här igen.. Kände just nu, bara för att skriva av mig lite. Sitter i de skedet när Ingen är inne på msn, och min dator dampar! Så då har jag ju lite tid över att skriva här. Har egentligen inget att skriva, men något kommer jag nog på..
Kan ju börja med att berätta att Idag snöade de när jag vakna, det är 17e september och de snöar? de stämmer som inte riktigt..
Sedan i helgen har jag varit i Ö-vik hos Bästaste Sötaste Älskade Josefiné:) Mycket Nice helg! Tack ! <3
Och Idag va de skola, segt som vanligt.. Började med spanska, som jag ligger efter i, redan.. Och sedan hade vi lite andra lektioner.. så efter Lunch skulle vi ha specialidrott, trodde jag!
Så jag gick ner, bytte om och gick till alla andra, som Inte va ombytta.. För vi skulle tydligen inte ha någon specialirdott.. Så jag hade gått o varit nervös i onödan över att behöva ta på mig fotbollsskorna för första gången på 1½ år, så blev de inge! Men nya tag imorgon :)
dagen i övrigt har varit rätt lugn, va och hämta käre kusin på Fritids, höll inte på att hitta honom, för han hade smitit iväg till skogen utan lov!:p
och resten av kvällen har och lär jag väl spendera här framför datorn..
helgen blir nog lugn, Ska till östersund på fredag en sväng, sova där tills lördagen och hade tänkt shoppa lite Nödvändiga saker inför vintern på lördagen !
Sedan ska jag även passa på att umgås en sväng med Ante min vän på Fredagkväll:)

I övrigt så saknar Jag Martina väldigt mycke också! Kom hem snart gumman! Men hoppas du har det bra där borta :) <3

Malin Strandh min Ärta, några dagar sen jag träffa dig nu, Hoppas det är bra me dig! Och att du hade skoj i helgen Gumman min :)


Och sedan, hur beter du dig? Du är inte snäll mot henne.. Inse de, du Måste Börja bete dig som en vän. Hon orkar kanske inte Va snäll mot dig hela tiden och aldrig få något tillbaka., Det är bara Du som mister på de!

Jag skulle bara vilja att du såg på mig, på de vis jag ser på dig! Du är vacker, Belive me !


Ha det bra folk!
Puss<3


            

Kommentarer
Postat av: malin

du är bäst mitt hjärta <3

2007-09-23 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback