Wake me up when Spetember ends,

2007-09-18 / 17:28:09
image26

Idag har det bara varit lugnt på skolan..
Dagen började dock med att jag kom försent på Svenskan:p
Efter svenskan bar det av upp på Gröna skolan, hade företagsekonomi.
Den lektionen gick snabbt och smärtfritt. Det är numera ett av mina favoritämnen.
Sedan gick jag ner och åt lunch med Fröken Gustavsson och Fröken Johansson:)
Efter de så kom Sofie ner óch vi gjorde sällskap ner på Strömvallen.
Jag var som sagt grymt nervös över att ta på mig Fotbollsdojerna igen.
Men det var inge fotboll för mig idag heller, Är fortfarande grymt förkyld, ont i halsen o hostar och snörvlar i ett.
Så jag och sofie tog oss en promenad innan vi gick hem.
När jag kom hem satte jag mig framför tv:n och skulle hejja på Sverige.
Matchen mellan Nordkorea och Svergie började bra, Svergie tog en snabbledning.
Både spelmässigt och med mål!
Men det krävdes att dom vann med 3 måls skillnad för att dom skulle gå vidare, kändes inte som dom hade
så mycke övertag. För Nordkorea gjorde på en kontring ett väldigt galant 1-1 mål..
Sedan somna jag tyvärr, så såg inte så mycket mer av matchen än att den sluta 1-2 till Sverige..
Trots vinsten var det ett väldigt besviket Sverige som gick av planen, vetandes om att dom åkt ut VM..
Jaja, nog om de..
Kvällen lär ja väl som vanligt spendera framför datorn och tv:n.. Måste göra någon läxa också..
Funderar på att följa lillkusin min på Sporthallen och se på hans bandyträning, får se!
Annars så finns det väl inte så mycket mer att tilllägga.. Längtar dock lite till på Fredag,
få åka in till stan, bara ta det lugnt, shoppa lite o så:)
Och sedan vill jag att det här skitvädret ska ta slut, Antingen Sommar Eller Riktig Vinter, Tack!
Men people,  Ha det bra!
Puss!

Sedan vill jag ägna Morgondagens tanke till en mycket kär vän, som jag vet just nu är väldigt nervös!
Lycka till, jag ska hålla tummarna :) <3



"Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends

Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are

As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends"



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback