,

2008-08-05 / 21:12:39

Jag har nyss suttit och skrivit ett långt inlägg, tillägnat dig.
Men så kom jag på mig själv, varför ska jag skriva allt de här, så alla andra kan läsa de?
För du kommer ändå inte läsa de:p
Så jag tog bort de och berättar om min dag istället..
Kanske inte lika roligt att läsa om men..
Min dag började iaf med att jag klev upp typ halv 1,
gick upp och åt frukost, låg framför tvn ett tag, tog mig en dusch och sedan kom Anna o Malin o hämta mig.
Vi for ut på byn en sväng, bara gick runt o kikade lite, gick på banken osv.
Sedan for vi ut till Malin lägenhet i U-fors. satt där ett tag, vid 5 så åkte jag hem och åt middag.
Och sen har jag bara gått fram och tillbaka mellan tvn o datorn.
även fast min dag inte varit allt för händelserik så har jag ju som ändå varit sysselsatt hela dagen.
Men trots de, så har jag inte kunnat slitit mina tankar från dig och vad du gör.
Vet inte hur de här komemr fortsätta, eller om vi kanske redan nått slutet?
Sådan glädje, sådan tvekan.
Har en magkänsla som säger att de kommer bli bättre än jag för tillfället tror ! :)
Bara hålla tummarna, hoppas och sedan får framtiden visa!

Äsch orkar inte skriva någe mer nu,
skriver ju ändå inge vettigt!:p
ha de bra
PUSS
sandra


Kommentarer
Postat av: malin

sweety, du är så söt :)

ses imorn kväll kanske? :)



Pussss<3

2008-08-05 @ 22:16:41
URL: http://malinstrandh.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag tror det kommer gå bra :)

2008-08-10 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback