slö dag,

2008-08-03 / 19:48:10
Söndag efter yran,
jag är ingen bloggare men ville bara skriva några rader
för jag är lyckligare än på lääänge!
sitter nu i Emelies lägenhet, vi är hemkommen från Asia Wok efter en mycket god middag.
Emelie springer runt o städar lite, o jag sitter bara här o slöar o lyssnar på världens underbaraste låt, After tonight - Justin Nozuka, lyssna själva får ni höra :)
Helgen har varit mkt bra, Tackar jag mina söta flickor för!
Lars Winnerbäck va gryym, Kom änglar akustiskt, kunde inte annat än gråta av glädje!
Men även om Lars va grym, så va han Ingenting jämfört med HÅKAN guden HELLSTRÖM!
"Vi tror inte på gud, vi tror på Håkan"
Jag kan lova er, de va bästa jag hört o skådat i heela mitt 18åriga liv.
De va fruktansvärt bra, går inte att beskriva med ord, man måste uppleva de för att förstå..
Ringde även min käre bror när han spelade Hurricane Gilbert, och i o med att han svara och sa hej, så rann tårarna oavbrutet. Nog för jag visste att jag saknar honom, men trodde inte att jag sakna han så oerhört mkt..
Men det är inte länge kvar nu tills du kommer hem, !

Mer än denna underbara helg så har jag haft mycke bra dagar innan yran också, Thank You !
Jag trodde inte jag skulle få uppleva den känslan, men du visade för mig att ingenting är omöjligt..
"Att något så nära kan vara så långt bort" , de sammanfattar ungefär mina känsla just nu.
Vår låt, Mario - I choose you

När jag och Emelie var på Kina och åt idag, så fick vi en sådan lyckokaka.
Jag började nästan fundera på om jag skrivit lappen själv, orden var som tagen ur min egen mun.
De stod : Soon you will understand that your life is wonderful.
Visserligen finns det väl saker som bekymrar mig, men de goda överväger enormt mycke!

Men ska vara lite social me Emelie nu,
Take care
PUSS
Sandra

Kommentarer
Postat av: Martina

Håkan var underbar. åh. Jag saknar dej min vän<3

2008-08-05 @ 20:01:22
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback