De värstaste tänkbara,

2008-01-13 / 20:27:46
Går inte förklara med ord..
Kan inte göra annat än att gråta, kommer sakna dig så grymt mycket!
visst, de finns säkert någon idiot där ute som tänker  " det är bara en hund! "
det är inte Bara Någonting..
Han är de bästa som finns,
så fort man kommer hem, så kommer han o viftar på svansen..
han har alltid funnits sedan jag va 4 år
han är som en i familjen..
kommer bli så tomt utan dig
Äsch, spelar ingen roll hur mycket jag sitter o skriver här, han läser de ändå inte.
Men klarar de inte, de är jobbigt:(
Älskar dig Pricken, det gör jag !<3

Kommentarer
Postat av: malin

naaw, vännen.. jag är ledsen för din
skulle

2008-01-15 @ 20:58:55
URL: http://malinstrandh.blogg.se
Postat av: emma

meeen, sandra:( usch va ja blir ledsen för din skull! Vet själv hur jag skulle må om ja tappa min!! Det går inte att fatta! Å du ha rätt, de är inte bara en hund, det är ju de bästa som finns!!

2008-01-16 @ 19:49:06
URL: http://emmabergman.blogg.se
Postat av: Cicci

Men vännen, är det sant det jag hör om pricken:(:(:( USCH!! Det var inge roligt, är ledsen för din skull. Pusss

2008-01-22 @ 10:36:06
Postat av: malin

hm , överraskning överraskning ;D
japp , förövrigt så är de ju bara de ..
& jag längtar !
för då kan du ÄNTLIGEN vara med oss en hel
kväll & följa med på krogen ist för att
gå hem . jag LÄNGTAR som en gris!
de kommer bli toppen skoj min vän :)
iiih , kalas för dig ... :D :D :D
PUSSSSSSSSSSS saknar dig!

2008-01-24 @ 00:16:09
URL: http://malinstrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback