, mitt roll som ambassadör

2008-10-22 / 14:45:38
de är exakt vad jag ska prata om imorgon inför 2erna o 3erna(min klass) på företagsgymnsiet, vet dock inte riktigt hur jag ska formulera de. men de blir nog bra, lite improvisation, alltid de bästa. Måste i alla fall få skryta lite om mig själv, fick höra idag att jag fått beröm efter seminariet i Stockholm, att dom tyckte jag hade gjort väldigt bra ifrån mig när jag fått fel instruktioner från min lärare. Och allt va genon improviastion och nytänkande. Riktigt nöjd faktiskt, dom hade även skrytit lite över Gabriella, så får ge henne lite beröm också! vi är allt bra duktig vi, trots att vi båda är korkade(?) blondiner.
Känner mig faktiskt riktigt pepp nu inför sista året och min roll som ambassadör, ska verkligen försöka göra de bästa både för mig och dom andra på företag. Tycker de ska bli roligt!

Vet inte riktigt om jag har så mycket mer o skriva nu, + att jag slutar.
Så ska försöka komma in med ett inlägg sen ikväll också
Hej så länge
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback