, Sinnelagetik - ville bara vara snäll

2008-10-21 / 22:54:27
Tanken var god, men resultatet vart , ja du?
När man försöker vara snäll och allt bara blir fel, visst hatar man de?
hade redan väldigt ont i magen de vart inte bättre efter de där samtalet. Så jäkla typiskt mig..

Iaf, nu försöker vi strunta i de där.
Veckan har inte börjat allt för Jättebra måste jag säga.
Igår, måndag, började jag me o försova mig. Skoldagen gick visserligen bra, men sedan spinningen på kvällen, Katastrof! Kände mig inte Jättepepp inför passet, men pallrade mig ändå dit. vilket jag inte borde gjort. För jag började rätt bra, cyklade på som tusan. men efter sisådär halva passet så vek sig hela kroppen, jag började kallsvettas och skaka i hela kroppen. Jätteläskigt. så va tvungen att avbryta, gick ut o satte mig, tog lite friskluft, åt energibar och drack vatten. Sen va jag återställd igen. Men då va passet dessvärre slut.. Bara att ta nya tag till nästa pass=)
Så dagen då, tisdag, började även den att jag försov mig, trots sovmorgon. Lektionerna gick bra, eller hade iofs prov på religionen, som inte kändes allt för bra och sedan va de speciallidrott, då allt bara gick rent ut sagt åt skogen. har aldrig varit så lej någon gång alltså. men lyckades genomlida även de timmarna. Sedan bar de av hemåt, liten powernap framför tvn, middag, sedan Core och yoga. Så nu är jag utvilad, och ska snart sova!
Nu såhär i efterhand, när jag skrivit ner mina två dagar den här veckan, så insåg jag att de inte va så mycket mer än spinningen, provet i religion och specialidrotten som varit dåligt.
Eller jo, glömde ju en sak, de där förbenade samtalet som jag fick för ungefär 1 timma sen, då magen vred sig ut och in o jag blåsade upp knallröd i ansiktet och inte ville höra mer vad personen i telefonen hade att säga. kände mig bara jättelak, utskämd och ja jag vet inte. Måste på¨något vis återställa detta missöde, men vet inte riktigt hur. Får sova på saken helt enkelt.

Måste sova nu, fruktansvärt trött och lej
Sov gott
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback