, attacus

2008-09-29 / 08:46:26
Sitter nu på min kära praktikplats Attacus.
Måste erkänna att de har varit mycke bättre än förväntat.
Trots pappersarbete och bokföring så tycker jag att det är extremt roligt
och skulle faktiskt kunna tänka mig ett jobb här. trots att mina "arbetskollegor" är 45 +,
så känner jag mig inte helt lost faktiskt. tycker det är väldigt trevligt här.
har nu bara 5 dagar kvar här i stan, o de gruvar mig att behöva åka hem igen till vardagen.
Vill vara kvar här. Tänk att slippa skolan, få jobb direkt nu, som man tjänar en massa pengar,
utan någon utbildning:p
Sedan måste jag säga att Östersund är en mycket bra plats, stomtrivs här.
vet inte om jag orkar skriva så mycket mer om själva östersund längre,
kan ju skriva några rader om min helg istället..

Fredagen började med en väldigt ond mage. men eftersom kvällen skulle bju på en kväll med brudarna,
så kunde jag ju inte gärna gå hem o behöva ligga hemma hela kvällen. Så därför ålgade jag mgi kvar, trots magvärken. Efter jag överleva dagen på "jobbet" så skynda jag mig hem, fräschde upp mig lite och åkte på middag hos mor och dotter kernell. Efter de så bar de av mot Campus för någon hokuspokus föreläsning, där man skulle gå in i sitt hjärta o bla bla. ja de va lite för skumt för min smak.
När jag även hade lyckats halvsovit igenom de tre timmarna, så gick jag ner till mina söta flickor som var hos Jessica.
Fixade mgi i ordning lite, innan de bar av ner på stan, där vi mötte Emma söt, och sedan vidare på Oleary's då.
kände mgi väldigt lost där måste jg säga, kände itne allt för många. Men mina flickor va där, så jag överlevde och hade faktiskt förvånansvärt trevligt. Tycker om mina flickor:)
Men eftersom jag skulle upp o spela match på lördag blev de en tidgi kväll för fröken Sannemo, 00.45 kom jag hem.
När jag sen vaknade på lördagmorgon kände jag mig verkligen inte på topp, så skrev till jennfier att jag inte kunde spela, magen höll inte för de.
så de vart en lugn dag på stan med mor o far, gjorde av med en massa onödiga pengar. köpte ett par skor, som är snygga, men som jag inte är säker på om jag kommer använda dom så mycket i Strömsund. så ska nog lämna tillbaka dom idag. får se, ska överlägga med min käre vän Martina:)
iaf så efter en dag på stan, så skulle mamma klippa min lugg, men råkade klippa mig i ögat istället, så de vart lite dampanfall där ifrån min sida måste jag säga.:p haha,
sen hade vi bokat en helkväll på bowlingbanan, med Peter, elf och igors familjer, osså våran då såklart.. Med först Buffé och sedan bowling.:) Jag va egentligen asbra, men Elf den rackarn snodde åt sig segern på slutet där..
lördagskvällen slutade med lite mys med Martina..
Och avslutningsvis då så va de söndag och hockey som stod på schemat;D
jag o Martina var såklart där, en rätt rolig och spännande match ifrån läktaren, som dock inte slutade rättvist enligt mig.
Fick iaf se en väldigt happy pojke, congratz till de, roligt!

Men nu må jag fortsätta jobba, vart lite långt inlägg.. t
take care
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback