, om man ändå kunde se ut som Tyra Banks

2008-09-30 / 13:39:56
Tankspridd, förvirrad, uttråkad och har ont i magen.
Ingen bra dag med andra ord. När jag slutar om 3 timmar så ska jag gå o kolla efter en jacka,
sedan köpa mig en tröja och sen hoppas på att Bob lagat mig någon mat.
Efter ,förhoppningsvis, en god middag så ska jag städa lägnheten tänkte jag. ordentligt!
dammsuga, dammtorka, skura golvet o så. Göra av med lite arg energi.
sen ska jag klä på mig ordentligt gå ut o ta en långpromenad för mig själv, rensa tankarna lite.
och efter de, bara sitta hemma o ta de lugnt, inte göra någonting..
blir en helt lonelynight för Sandra ikväll, är inte på något vidare socialhumör idag:p
men kan va skönt med en sån kväll ibland också.:)
Men nog med klagande nu.. Bara o gilla läget antar jag.

Ska fråga om jag kan få något att göra nu hade jag tänkt, så tiden går lite fortare.

Tack för mig
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback