, älskar

2010-08-27 / 17:24:32

Det gör jag.... Eller avgudar, eller dyrkar eller vad som helst. Men jag tycker Johnossi är fullkomligt underbara! PUSS !

Iaf så har snart hela fredagen gått känns det som och jag har inte gjort någonting.. Promenerat, solat, suttit vid datorn, kikat tv och slappat. Herregud vilken skön dag men ack så tråkig! Önskar jag inte varit så velig utan hade åkt med Johanna in till stan, för då hade jag varit med min flickor nu! :(  Men men, får träffa dom på söndag.(?) Får försöka stå ut..

Hoppas att jag får träffa på Jossa en sväng under helgen istället, så kommer jag vara mer än nöjd mina vänner! :) Hon är bra Hon!

Tänkte ge er ett specifikt låttips men kunde inte bestämma mig.. Så goda medmänniskor, mitt tips till Er. Sök på Johnossi på spotify och bara njut.. Herregud vilka gudar!


JOHNOSSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback