, beslutsångest

2010-08-27 / 12:35:39

Fredag, och gud så skönt!
Eller numera spelar det egentligen inte så stor roll för mig. har ju Fredag varje dag :P

Iaf så vet jag inte riktigt hur jag ska göra ikväll.. Funderar på att antingen stanna hemma, äta tacos med mamma och pappa o bara ta det lugnt.. Eller åka med Johanna in till stan och mysa med henne, emilinda o sofia. Men isf måste jag åka hem imorgon igen, för att sedan åka tillbaka på söndag igen o spela match.. Kändes lite halvjobbigt! Dock gillar jag ju att umgås med mina flickor. Så det tåls att fundera på en stund innan jag bestämmer mig :)

Den här dagen har inte särskilt mycket att erbjuda om jag stannar hemma i ström. Klev upp halv 11, åt frukost och här är jag nu :p
Funderar på att ta en rask promenad och sedan sola lite på pigget. Skulle vara skönt! Får nog bli de faktiskt..

Igår var vi in till Östersund på hockey, jag o min pappa. Väl där fick vi finsällskap av Emilinda :) Matchen va väl inte direkt den bästa, men inte så konstigt när det är så pass stor skillnad på lagen. Bror var duktig tycker jag, så ett plus till honom! :) jaja, mer än så tänker jag inte skriva om en himlans hockeymatch :p

Satt för övrigt nyss och kika runt och hittade en riktigt mysig overall som jag skulle vilja ha inför vintern. Fruktansvärt mysigt att ha när man springer runt hemma :) eftersom min dator e störd kan jag inte infoga någon bild men jag länkar kan dom som e intresserad gå in och kolla.
http://www.onepiece.se/#collection/17     funderar starkt på en sådan.. :)

Ja men nu ska jag ta tag i det här så kallade livet.
På med skorna och ut en sväng.
Ha en bra dag
PUSS

Det är upp till mig nu. Vill inte göra dig besviken min bästa vän så jag ska fixa de! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de gillar ja, och du vet- jag gillar inte att bli besviken! ;) BÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3

2010-08-27 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback