, Jag vet

2010-08-12 / 14:46:02

Varnar er innan ni ens läser inlägget! TÖNT-Sandra än en gång!

Usch så mätt jag e nu.. Fick en sen lunch idag, vid halv två. Då var jag med andra ord dynghungrig, sprang iväg o köpte en sallad som jag sedan proppa i mig. Och nu skulle man kunna tro att jag är gravid för magen är som en ballong :p Tycker inte om att vara såhär mätt.. Men men, bättre än o svälta..

Nu tänker säkert alla att jag inte har något att göra på mitt jobb som har tid att ens kika runt på internet och ens ha tid att skriva här. Just för tillfället är det så och förmodligen får jag inte ens skriva blogg på arbetstid. Så förlåt chefen!
Men imorgon är sista dagen, så jag kan nog inte bli kickad ;)

Iaf, tillbaka till tönt-varningen!

För dom som inte känner mig så är jag numera ett HV-fan sen två säsonger tillbaka. Tidigare Luleå-fan (som för övrigt, självklart inte e bortglömda). Men de flesta skulle väl kunna tänka sig att man har Johan Davidsson, Mattias Tedenby, Martin Thörnberg, Andreas Falk eller någon av affischnamnen i HV71 som favoriter. Men Inte Sandra inte.. Kalla mig knäpp, men han e bra och det står jag för! Min Favorit är lite av en doldis egentligen. Men jag upptäckte han under jvm för några år sedan och efter de har han blivit lite av en favorit. Men people people, lugna er nu.. Tro inte att jag fastnat för honom pga att han e snygg eller så. För särskilt snygg kan jag nog inte påstå att han e. Men jag säger därmed inte att han e ful heller. Absolut inte! HAHA dagens skämt.. Klart jag tycker han är snygg.
Han e ju hockeyspelare ;) Närå, det var dagens andra skämt! alla hockeykillar är INTE snygga!
Iaf så favvisen är David Ullström. Nu tänker ni säkert hur jag kunde komma på att skriva om det hela plötsligt? Hittade en bild på honom, ett urklippt från veckorevyn för någon månad sen. Mums! Sedan hitta jag även en annan bild jag gillade. Som ajg tänkte dela med mig av. Vet Egentligen inte vad jag skulle skriva om honom. ville bara göra lite reklam för den blivande NY Islanders spelaren. Som förmodligen kommer vara min favoritspelare ett bra tag framöver. Och förmodligen en av de få anledningar till att jag kommer hålla koll på NHL när säsongen drar igång :p
Jaja, jag gav er en Tönt-varning! förstår ni nu varför ;)

PUSS hej!


Repotage om "Sveriges Hetaste Hockeyhunkar" i Veckorevyn


MUMS! Hyfsat stekig bild ;)


Kommentarer
Postat av: Emilinda

ALLA HOCKEYSPELARE ÄN VISST SNYGGA I DINA ÖGON,! sluta ljug! ;)

2010-08-12 @ 16:21:44
Postat av: S

Haha Med utrustningen, Okej! Men banne mig inte utan ;P

2010-08-12 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback