, Jossadag

2010-08-03 / 08:14:50
Idag är en bra dag, fast en dålig dag..
I eftermiddag ska nämligen jag och jossa till Ramsele och se årets första ishockeymatch, Roligt!
Då e det som de ska vara igen, jag o jossa på hockey ;)
Men det dåliga är att jag mår fruktansvärt dåligt, men måste jobba iaf.. Har sjukt ont i halsen, är snorig, feber, ont i magen och som grädde på mosen så har jag kvar mina helvetiska blåsor under fötterna! Uscha!
Men som jag lärt mig när jag va liten så får man inte gå ut på kvällen om man inte var på skolan på dagen. Så det gäller givetvis samma sak nu, Inge jobb-Inge Hockey.. Bara att plåga sig igenom dagen och sedan hoppas på att jag blir friskare till imorgon av o se på lite hockey ! :p

Blev inge uppdatering om Yran nu heller, men det kommer.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback