, kärlek

2010-08-10 / 11:02:49

Om ni bara förstod hur mycket jag älskar att få spela fotboll igen. Det är förmodligen det bästa jag vet!
Känslan för mig att få spela fotboll, kan jag tänka mig är densamma som för dig och vara nykär..
Det är en alldeles underbar känsla, iaf när det känns gå bra. Är verkligen inte riktigt på G än och mitt ben är långt ifrån tränat. Men det funkar ju iaf, så jag e nöjd. Struntar fullständigt i vad läkarn säger, jag klarar mig utan korsband,minisk och ledband så de så!
Nu är bara mitt nästa steg att jag ska ta mig o kragen och börja träna upp knät igen, ordenligt den här gången.
Så hade jag tänkt vara på topp och tillbaka på riktigt till nästa säsongen :)
Träningen igår, den var alldeles för bra. Visst att det regna, men det gjorde inget. Knät kändes bra, bra stämning i laget, hyfsat med folk och min lilla stjärna var där och förgyllde min tillvaro! Hon e allt för bra min lilla Sunis! :)
Våran vecka i Umeå motiverade nog både henne och mig till att vilja bli bättre. Grymt vad roligt vi hade och jäklans vilka bra träningar. Och inte att förglömma, Björn-Åke vår favorit.. Känner på mig att nästa gång jag kollar på en match eller träning på gammliavallen är pga att Sunisa spelar. Det tror jag ! :)
Iaf så efter träningen frågade Bernt om jag ville va med o värma bänken på matchen imorgon, känns skoj! ska ladda ordentligt och visa på uppvärmningen att jag e taggad! får vi hoppas på att jag får spela min 10-15 min :)

för övrigt, om vi släpper fotbollen en stund, så är det bara 3½ arbetsdagar kvar innan det är helg.. eller nä juste, ska ju inte tillbaka hit på måndag. För då e jag Arbetslös! BLÄ!
men o andra sidan får jag åka ner till Sandhamn på måndag istället, Väldigt mycket rolgiare än o jobba! som jag längtar! Emmis snart kommer vi :D

Men inte att förglömma, helgen spenderas i Östersund. Jag, mamma o pappa ska kolla på Bobs första träningsmatcher och resten av tiden ska jag umgås me emilinda och kanske även Sofia om jag har tur? :)

Jaja, nu får de räcka med uppdatering för nu..

PUSS


Kommentarer
Postat av: sofiai

Jag jobbar hela helgen :( men nått ska vi väl hinna ses iaf :D <3

2010-08-10 @ 21:16:24
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/
Postat av: S

Jag får väl komma in på MQ o säga hej eller något då i värsta fall :p för vi ska iaf ses :) <3

2010-08-10 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback