, onsdag=Matchdag

2010-08-11 / 08:14:28
Då börjar vi ladda då..
Bra uppladdning med god frukost i morse, sen blir det kyckling,pasta med honungsmelon till lunch. Därefter gissar jag på att det bjuds på köttfärssås o spaghetti eller lax och potatis till middag. Vilket som så ska de blir hur gott som helst :)
Känner mig även förvånansvärt pigg idag, trots att jag blev väckt i natt och vid samma tillfälle, från samma person, tillsagd att sova igen. Haha!
Benen känns bra. Så jag hoppas resten av laget e lika spelsugen som mig så ska nog det här kunna gå vägen :)
Håll tummarna och önska mig lycka till!




Vinnande laget på företagskampen förra sommarn
Jag och mina favorit-fotbolls-tjejer (killarna är bra också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback