, sista dagen är här

2010-08-13 / 08:56:03

.. Med blandade känslor..

Shit vaf snabbt den här sommaren gått. Tycker det var igår jag kom hem från Sollefteå, packa om och for en vecka till Tierp innan jag skulle börja jobba här igen. 
Och Vips! Då var sommaren slut.. Herregud!
Men en sjukt bra sommar har jag iaf haft, förmodligen därför den gått så snabbt.. Tycker det känns som jag hunnit inkluderat massor av mina vänner. Har hittat på massa saker, men inte bara med någon enstaka person. Utan jag har hittat på saker med många olika, vilket är himlans roligt!
Men riktigt slut är inte sommaren, de vet ju ni som följt min blogg. Som jag tjatat om nästa vecka, då jag o emilinda drar ner till Sandhamn och lever livet ! Jippi!
Sen när jag kommer hem, väntar de arbetslösas liv. Känns sådär må jag säga. Med tanke på att jag hade arbetet och lägenhet i Sollefteå. Men tackade nej, för jag inte ville vara själv. Men nu har Unge herr Jönsson flyttat dit igen. Har även hört ryktas om att SötlarsJ och C Elf ska flytta dit också? Så hade väl iaf haft sällskap någon kväll, ifall jag verkligen kände mig sällskapsjuk :p
Så nu vette tusan vad det blir, kanske plugga upp dom där jäklarna ämnena som jag missa under gymnasiet för att sedan kunna söka civilekonom till nästa höst. Men får se vad jag tar mig för.
Först och främst ska jag tillbringa en helg i Östersund, en vecka i Sandhamn/stockholm och sist några dagar i Övik på "Hotell Enström" innan jag tänker börja bekymra mig över livet som komma skall :p
Har en lugnande känsla som säger mig att det kommer ordna sig. Det brukar göra de.

Jaja, nu ska jag ta tag i sista arbetsdagen..

PUSS!




   
Sandhamn                    Stockholm                    Örnsköldsvik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback