, skrivkoma?

2010-08-13 / 21:33:49
E så sjukt trött, känns verkligen att det e fredag..
Men måste ta tag o börja packa nu, för imorgon hinner jag inte. Samling 12 sedan bär det av mot match i Ås innan jag åker till Östersund. Så msåte alltså packa för en vecka och två dagar ikväll.. Lika bra och ta hela garderoben :p Har även lite bekymmer över vilken väska jag ska packa i. En liten resväska och en bag eller en stor resväska? Känns som en stor resväska blir för stor :p Vilken problem...
Iaf så orkar jag inte skriva så mycket mer. Har kommit in i någon slags skrivkoma. Finner inget intressant att skriva om, så lika bra att skippa de..
Lär nog inte bli mycke till uppdatering den närmaste veckan..

Ska bara säga er att jag och min kära vän emilinda funderar på att planera in en resa till Öland inom en snar framtid också :) Eller jag tycker det.. Tror hon lät rätt på :P Men det får bli ett framtid projekt, först väntar SANDHAMN! Nu e det nära Emma!!!

Aja people, någon som vill komma och hjälpa mig med packningen?
Lär ju förmodligen packa med allllllldeles för mycket som vanligt..

Ha det bra !

PUSS


Kommentarer
Postat av: sofiai

vad ska ni göra på öland? :P

2010-08-13 @ 22:37:11
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback