, trött tjej 90

2010-08-25 / 23:31:17
rubriken Förklarar mig ganska bra just nu faktiskt..

Är för övrigt arbetslös numera också. Jag o Amanda var och skrev in oss på arbetsförmedlingen idag, Huvva..
Men har bestämt mig för att det inte ska bli långvarigt. Har faktiskt redan sökt ett jobb idag. Och ingen skulle bli gladare än jag om jag fick det. Rena rama drömjobbet! Oddsen e dock inte så bra att jag får det, men hjälp mig att hålla tummarna så får vi se :)

Vi vann dagens match med 7-2 mot Ope. Kändes otroligt skönt faktiskt. Vinst är ju faktiskt det som räknas. Vilket är bra såna här dagar när jag förmodligen gjorde min sämsta matchens genom tiderna :p Va så fruktansvärt trött, rädd och opigg. Vädret hade även sin lilla inverkan, frös ju ihjäl där ute på planen.. Huvva huvva! men vinst blev det, så tummen upp för de!

Har ju, som alla ni förmodligen redan vet, varit i Sandhamn/Stockholm en vecka. Även fast inte vädret var särskilt bra så älskade jag de! Få träffa Emma-Sötstrut igen var otroligt roligt. Blir så glad när jag får vara med folk jag tycker om. Fyra underbar dagar med Emilinda och Emma, inget kunde få mig på dåligt humör! PUSS på er!
stannade sedan hos Moa några dagar. Det var mycket mysigt. Vi gjorde inget jättespeciellt direkt, men det var skoj iaf! :)

orkar faktiskt inte skriva så mycket mer om de för jag tänkte sova nu. Men gå gärna in och läs på http://emilindawallin.blogg.se och http://eskoglund.blogg.se 

Imorgon ska jag för övrigt in till Östersund med Papi och kika hockey. Trevligt! :)
Emilinda och Sofia joinar också, stor-gillas!

Nu ska jag krypa ner i sängen
Ha det bra folk!

Natti natti

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback