, zlatan

2010-08-12 / 08:32:57
Kungen, Guden, the master, Zlatan.. kalla honom vad ni vill. I mina ögon är han den bästa!
Sverige hade igår träningsmatch mot Skottland, som jag tyvärr missa både pga att jag varken har viasat och för att jag själv hade match. Men sitter nu och läser recentioner och kollar på klipp från matchen.
Vart iaf vinst för Sverige med 3-0. Och även ett mål för Zlatans del i landslags-comebacken. Så jag hoppas att dom som klagat på Zlatan och säger att han inte presterar i landslaget, enbart ska vara tysta. För han leverar om han får någon hjälp och om han har motivation att spela. People, har man ingen motivation är det inte roligt att spela. Är det inte roligt att spela, går det inte att prestera heller. Så medmänniskor, va mer än nöjda nu när han fått tillbaka motivationen och vill hjälpa vårt landslag till EM-guld! jag tror på honom, min gud!

Sveriges mål från gårdagens match:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/viasat/article7604650.ab



Guden själv från matchen igår
(bilden tagen från aftonbladet.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback