från lycklig till sur till lycklig igen

2010-12-07 / 17:44:43
Bra Sandra! Bra jobbat.. Inte!
Dååååligt !
Jag faila förmodligen mitt engelskabetyg idag, jippi! och gud vad jag inte älskar skolan just nu..
Skrev två delar till på engelska nationella och dom blev, om möjligt, sämre en den första. Imorgon ska jag göra sista delen, muntliga. Gruvsamt!
Blir nöjd om jag ens lyckas få godkänt i kursen faktiskt.. Känns tragiskt!

Men tack vare den finaste i världen, min finaste, så är jag på bra humör igen.. PUSS

Känns som det är enbart skolan som existerar nu och ändå tar jag mig inte för och gör något!
Har ett prov att plugga till och två inlämningar varav en även är muntlig som jag måste vara klar med innan nästa fredag. Känner stressen ! Blää!
Jag ska klara de, så är det bara..

Till något positivt iaf, så har jag haft en av de bästa helgerna på länge i helgen!
Utgång både fredag o lördag. Och jädrans vad skoj jag hade :)
Tackar alla underbaringar för de! Måste göra om..

Nä nu ska jag ta tag och göra instuderingsfrågorna till historiaprovet, Roligt!

På återseende

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback