lyckligast i världen

2010-12-15 / 21:08:00

Mina kära läsare jag lever!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag lever i allra högsta grad!
Mitt liv är alldeles utomordentligt bra och jag kan nämna minst fem olika anledningar till varför faktiskt..

♥ Först och främst att jag har fått tag i biljetter till Håkan Hellström i Östersund 12 februari.. Det är lycka kan jag lova er. Fy tusan vad skönt.. Kan äntligen sluta gruva mig över de :)

♥ Sen att jag har min Victor.. Som får mig att le dygnet runt. puss

♥ Strax efter de kommer mina underbaringar till vänner.. Dom vet vilka dom är och jag är helt säker på att jag inte skulla klara mig utan dom.. ♥
( ett stort plus att fin Jossamin snart kommer hem och jag får träffa henne)

♥ Sen såklart, som alla skulle skriva på sin sånhär lista, familjen. Är väldigt dålig på att visa hur mycket jag egentligen uppskattar dom. Men det gör jag och jag älskar dom!

♥ Sista, men absolut inte minsta, anledningen till att jag är överdröst med lycka är att jag snart är klar med skolan! Som jag har tjajat om den där jäkla skiten i månader nu och snart är den över! Har ett arbete kvar sen är jag fri.. Kommer bli så otroligt skönt, kan inte ens förklara med ord.. Men en sak är säker, de lär dröja innan jag pluggar igen..

Men nu vet ni i alla fall att jag lever och att jag har det väldans bra!

PUSS


Kommentarer
Postat av: S

du är bäst <3

2010-12-15 @ 23:10:36
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback