, biljetter hit

2010-05-27 / 17:04:45

Det är inte allt för ofta jag skriver nu för tiden, men har bestämt att jag ska bara skriva om jag har roliga saker att skriva.
Så nu ska jag uppdatera er lite..
Förra veckan började bra, med att jag fick tag i 2 ståbiljetter( ett måste, annars ingen känsla med att gå på konsert) till Håkan Hellström på Hovet i Stockholm den 13 november! Vet inte vem som ska följa med mig, men någon blir det alltid. Huvudsaken jag åker dit :)
Veckan gick snabbt och smärtfritt och avslutades med en massa bra människor hos Emilinda i östersund. Vi grillade, dansade och hade allmänt Jättetrevligt. Tack för de Snyggingar!

Idag har jag även beställt biljetter till en resa jag ska göra på min lediga vecka innan jag börjar jobba i Strömsund igen den 21 juni. Så den 14 juni sätter jag mig på tåget i Östersund och kommer åter den 19 juni igen :) Ska bli mycket trevligt, jag längtar!
Har även fått relativt goda nyheter angående en egen mysig lägenhet här i Sollefteå till hösten. Vilket ska bli skönt att få något eget att ordna och fixa som jag själv vill ha de :)

Så just nu känns de positivt!

Juste, inte att förglömma så har jag ju bestämt mig för att börja spela fotboll igen! så nu blir de hårdträning som gäller.. Men jag blir varm i hjärtat av bara tanken på att få knyta på sig skorna igen.. I love it!

Och som inte allt detta vore nog så ska jga upp till Modoland i helgen och umgås med en massa bra människor! Som jag ser fram emot de!

Nu ska jag göra någon nytta, sen ta en fikapaus!

Ha de bra folket!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback