Känner en otrolig lättnad

2010-11-24 / 15:02:19
Gud så jag är nöjd och stolt över mig själv! ibland får man faktiskt skryta över sig själv, så de så!
Är fyra veckor kvar av skolan, jag har prov imorgon och sen har jag bara tre arbeten kvar. . På fyra veckor, de ska väl inte vara några problem va?
Kände mig så otroligt nöjd när jag insåg de. Snart har jag klarat av den här skiten! och vet ni vad, då tänker jag unna mig själv något riktigt fint för de kommer jag förtjäna! Vet inte vad, men något fint ska de allt bli!
För de ska ni veta kära läsare, Att man måste lära sig att skämma bort sig själv ibland. Belöna sig själv och verkligen finna sig anledningar till att göra de! Man mår som så mycket bättre då.. Prova själv får ni se :)

Nu ska jag sätta mig och plugga lite till provet imorgon, sedan börja laga lite mat till mig och pappa!
Ikväll kommer mamma hem ockå, trevligt :)

Snart bär de av mot Sollefteå också..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback