Redan storbloggare?

2010-11-09 / 19:45:19
Man kan nästan börja fundera på om jag automatiskt blev en storbloggare när jag fick en ny design. Eller?
Var nämligen ut på byn igår med mamma och var in en sväng på hälsokosten. Som jag skrivit flera gånger i den här bloggen, är jag ofta trött. Om ni sett på reklamen finns de något som heter Chi san som tydligen ska motverka trötthet. Osså såg jag såna på hälskosten och frågade vad flaskorna kosta. Men då sa hon i kassan att jag kunde få en flaska gratis för att prova. De va väl schysst? Jag e nästan som storbloggarna nu, eller vad säger ni ;)
Haha skämt o sido!

Ska strax börja ta tag i packningen ordentligt. Men det är så trååkigt! O andra sidan är de lätt värt de. Stockholm kommer bli skojskojskoj!

Nu ska jag koka mig lite te..

Jag återkommer

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback