Strömsund gör mig rastlös

2010-11-22 / 16:19:34

Vill inte vara här, jag drivs till vansinne av att vara i Strömsund.
Jag gillar inte att vara ensam och här är jag ensam. Vart tog alla vänner från gymnasiet vägen?
Nä just ja, dom har lyckats flytta hem ifrån. Men Freak-Sandra hon bor fortfarande hemma, lyckat!
Bläbläblä!
Om ni inte förstått de vid de här laget så är jag LESS på Strömsund och vill till stan, Nu tack!
Har ogillat Ström länge men nu är det värre än nånsin, jag blir galen!



Dagen har inte bjudit på särskilt mycket. Lektion på morgonen sen har jag mest bara försökt hållit mig undan från kylan. Jag gillar kyla, om man klär på sig. Men idag kände jag inte för att ha täckbyxor, så de låg jag inne istället. Logiskt tycker jag!
Ska börja med maten snart. Blir en väldigt komplicerad middag idag, Potatisbullar ;)
Ikväll ska jag träna fotboll, något roligt iaf!
Fick även höra på omvägar igår lite saker, som gjorde mig glad och lite hoppfull om framtiden..
Så kära vänner, håll era tummar!

Nu ska jag bege mig till köket

PUSS

va ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback