, SUCK

2010-11-03 / 14:19:34

Visst blir man Jätteglad när man är vrålhungrig, får sen lunch, har längtat hela förmiddagen efter att äta en god kycklinglasagne och när man värmt maten och ska ta första tuggan så biter man i en stor lökbit! Är inte det lycka så säg? Nä usch o fy! Får bli till att spara sig till middagen nu istället.. Glad jag blir!

Från det ena till det andra..
Jag har tjatat mycket om min kusin i bloggen de senaste inläggen. Ni kanske vill veta vem hon är?
Såg för övrigt även att hon lagt upp lite söta bilder på oss som vi tog med camen igår.. Haha!
Hon har även lite av ett "projekt" i sin blogg också, där hon ska fota och lägga in en bild om dagen, varje dag i ett år. Gå in och kolla hennes blogg HÄR!

Hittade ett recept idag också på kladdkaksmuffins som jag tänkte baka idag eller imorgon.. Känner att, efter min "lunchincident", är jag värd de! Man måste finna sig anledningar att skämma bort sig själv ibland ;)

Nej nu, två timmar kvar av den här arbetsdagen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback