, äntligen

2010-10-21 / 19:21:27
Är så fruktansvärt stolt över mig själv nu faktiskt..
Att jag verkligen tagit tag i skolan den här gången. Alla arbeten har blivit inlämnad i tid och jag har gjort allt eftersom, inget halkar efter. Bra sandra!
Fick även tillbaka provet igår, som jag tjata om i flera inlägg. Och det gick finfint! hade bara ett fel, Ett fel! Nöjdare tjej ;)
Nu har precis gjort klart och skickat iväg samhällseximinationen om EU. Så nu kan jag med gott samvete ta helg!

Dagen har inte bjudit på särskilt mycke. Som jag skrev tidigare klev jag upp 12, åt frukost, bloggade. Sedan klädde jag på mig och tog en långpromenad med musik i öronen. Den blev längre än planerat. Gick i nästan 1 ½ timma. Men skönt va de!
Efter de har jag bara suttit här vid datorn och jobbat med skolarbetet..
Har även planerat in en Öviksresa och jag längtar redan! puss

Nu ska jag göra mig lite te och joina pappa vid tvn..

På återseende

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback