, ge mig styrka

2010-10-11 / 18:19:55

Måste verkligenverkligenverkligen ta tag och plugga naturkunskap nu, helst nyss! men jag känner ingen som helst motivation till de.. Blä!
Kan någon motivera mig och ge mig styrka på något vis? snällasnällasnälla!!

Just nu är jag hundvakt till min lille skrutt. Han gör verkligen Allt för att få min uppmärksamhet. Eftersom jag inte brytt mig om honom i hela 2 minuter! En riktigt mysmissbrukare är han..
Han ser för tillfället ut som en sjuk pudel sen min mormor klippt honom. Men han är söt ändå!



Nej nu Måste jag försöka ta tag och lära mig lite mer om ekologi..

Imorgon åker jag nog med mamma till Sundsvall på IKEA. Kan bli trevligt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback